.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با پلمب میدان بار قدیمی ساری ؛
میدان جدید میوه و تره بار ساری بعد از ۱۵ سال بلا تکلیفی گشایش یافت / میدانداری فرماندار جهادی ساری برای فعال سازی یک مرکز تجاری و اقتصادی
شمال نیوز : میدان بار جدید میوه و تره بار ساری در آیینی که صبح روز یکشنبه با حضور مسوولان استانی به‌طور رسمی گشایش یافت و فعالیت تجاری و اقتصادی خود را آغاز کرد.

پایان گربه رقصانی در اجرای یک‌پروژه/ آغاز به کار میدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران

 

به گزارش شمال نیوز، میدان جدید میوه و تره بار ساری که پس از ۱۵ سال وقفه نیمه کاره رها شده بود با میدانداری فرماندار جهادی مرکز استان در ایام الله دهه فجر سال گذشته تکمیل و افتتاح شد و کار انتقال حجره داران به این پایانه میوه و تره بار نیز طبق وعده داده شده، روز ششم فروردین ماه انجام شد تا این مرکز به قطب مهم فعالیت های تجاری و اقتصادی در سطح استان تبدیل شود.

 

جانمایی میدان میوه و تره بار جدید ساری در مسیر جاده ساری به قائمشهر انجام شد و از سال ۸۶ تاکنون با توجه به اینکه چندین پیمانکار مسوولیت اجرایی ساخت این مکان را بر عهده گرفته بودند اما هر کدام از آنها بنا به دلایلی موفق به اجرای کامل تعهدات خود نشدند.



 

عملیات اجرایی احداث میدان میوه و تره بار ساری از ۱۵ سال پیش در ۲۱ هکتار زمین در کیلومتر پنج جاده ساری به قائمشهر آغاز شد که نسبت به میدان فعلی حدود ۱۹ هکتار مساحت بیشتری دارد. میدان جدید میوه و تره بار ساری ۱۵۵ غرفه دارد که نسبت به میدان قدیم تعداد غرفه ها ۳۰ درصد افزایش یافته است. از سال ۸۶ که عملیات اجرایی احداث میدان میوه و تره بار ساری آغاز شد 

میدان قدیم میوه و تره بار ساری در کمربندی شمالی این شهر و در یکی از مسیرهای پرتردد شهرستان واقع شده بود که این امر علاوه بر نارضایتی عمومی، ترافیک و سر و صدای زیاد کامیون داران را به همراه داشت و همین موضوع باعث شد تا مسوولان وقت به فکر جانمایی برای انتقال میدان میوه و تره بار به مکانی جدیدی باشند.

 

 

میدان بار جدید ساری با ۲۰ هکتار مساحت ۱۵۵ غرفه دارد و تاکنون چهار پیمانکار در این طرح فعال بودند که ۲ نفر فوت کردند و سومین پیمانکار نیز کار را ناتمام رها کرد و پیمانکار جدید وعده داده بود تا بازار میوه و تره بار ساری تا دهه فجر تکمیل و آماده بهره برداری شود که محقق شد.

پیمانکار نخست این طرح با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار تعهد کرده بود که ۱۸ ماهه این طرح را تحویل بدهد که محقق نشد و دومین پیمانکار نیز ابتدا با ۲۲ میلیارد تومان که بعدا به ۴۹ میلیارد تومان افزایش یافته بود، تعهد کرد که تا سال ۹۳ این طرح را تکمیل کند که این نیز به علت تعلل برکنار شد و پیمانکار جدید نیز با ۵۵ میلیارد تومان اعتبار تعهد که این طرح را ۱۴ ماهه تحویل بدهد که ۲ ماه تاخیر داشت و در نهایت این طر بزرگ اقتصادی در مرکز مازندران در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تکمیل شد ...

احداث پمپ بنزین، شرکت حمل و نقل باربری و پایانه صادراتی از دیگر طرح های توسعه ای میدان بار جدید میوه و تره بار ساری است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.